Kisegítő lehetőségek

Adatvédelmi nyilatkozat

Milyen információt gyűjt a Toshiba, és miként használja fel azt?


Ügyfeleink adatainak védelme elsődleges szempont. Az on-line úton megadott adatok védelme ugyanolyan biztonsággal és körültekintéssel történik, mint a nyomtatott rendelések, visszajelzések vagy levelezés útján kapott adatoké. A Toshiba webhelyen többféle módon megy végbe az adatok összegyűjtése. Bizonyos személyes adatokat a regisztráció folyamán tárol a rendszer: ide tartozik a felhasználónév, a jelszó, a biztonsági jelszó és a jelszóra emlékeztető kérdés. Rendszerünk arra is megkéri a felhasználókat, hogy válasszanak egyet on-line közösségeink közül, illetve hogy közöljék, van-e birtokukban Toshiba-termék. Ezt az információt nem kötelező megadni az on-line regisztrációhoz. Bármely további adat megadása önkéntes jellegű.

Minél több és minél pontosabb ilyen információt ad meg, annál hatékonyabban személyre szabható saját kezdőlapja. A személyes adatok összegyűjtésével a Toshiba elsődleges célja az, hogy minden felhasználó megfelelő és személyre szabott információt kaphasson a webhely meglátogatásakor.

A webhely egyes oldalain lehetősége van termékeket és szolgáltatásokat rendelni, kéréseket elküldeni, illetve feliratkozni hírlevelekre és marketing témájú ismertetőkre. Ezeken az oldalakon a rendszer rögzíti a felhasználó nevét, a típusszámot, a sorozatszámot és a kapcsolattartási adatokat. Ha úgy dönt, hogy valamely terméket a Toshiba webhelyén vásárolja meg, további adatokra lesz szükségünk (például a számlázási és a szállítási címre, valamint hitelkártyájának adataira). Ezeket az adatokat az elektronikus kereskedelmi tranzakciókra vonatkozó helyi jogi szabályozásnak megfelelően tárolja rendszerünk.

Amennyiben e-mailben visszajelzést küld nekünk, technikai kérdést tesz fel vagy problémát jelent be, a küldött információról esetleg másolatot készítünk, és azt megőrizzük. A Toshiba rendszeres időközönként webhelyhasználati információt gyűjt a látogatók böngészési műveleteiről statisztikai és teljesítmény-optimalizálási célból. Ennek keretében semmilyen személyes adatot nem gyűjt és nem rögzít a rendszer. Felhasználóink tudta és engedélye nélkül nem rögzítünk semmilyen, erről a webhelyről származó személyes információt.
Ha személyes információ megadását kérjük, a látogatók választhatnak, hogy megadják-e azokat – ha nem, akkor nem kaphatnak levélben hírleveleket és egyéb információt a Toshiba cégtől.

Miként érhetők el, frissíthetők és törölhetők a személyes adatok?


Amennyiben módosítás végett szeretné megnyitni saját profilját, kattintson a minden lap tetején megtalálható Profil elemre, és írja be jelszavát.


Milyen biztonsági megoldásokat használ a Toshiba az adattovábbítás biztonságossá tétele érdekében?


A Toshiba nagy hangsúlyt fektet a felhasználók adatainak védelmére. A jogosulatlan hozzáférés és az adatok illetéktelen kezekbe kerülésének megelőzése, valamint az adatvédelem és az adatok indokolt és megfelelő felhasználásának biztosítása végett a Toshiba kellő fizikai, elektronikai és szervezeti intézkedéseket alkalmaz az on-line gyűjtött adatok védelme és biztonsága érdekében. A titkos információ (például hitelkártyaadatok) összegyűjtése és továbbítása során rendszerünk titkosítást használ.

A személyes adatok védelmének biztosítása végett a Toshiba több különböző biztonsági eljárást alkalmaz. A felhasználók által megadott adatokat biztonságos hálózatok tárolják, és az adatokhoz csak a Toshiba és külső partnerei néhány olyan alkalmazottja fér hozzá, akik különleges jogosultságokkal rendelkeznek ezekhez a rendszerekhez.

A Toshiba webhely bizonyos oldalain SSL alapú titkosítás védi az adatátvitelt.

Kivel osztja meg az adatokat a Toshiba?


Cégünk másik cégnek vagy személynek nem értékesíti és nem adja bérbe a személyazonosításra alkalmas adatokat.

A személyazonosításra alkalmas adatokat csak a következő esetekben értékesíti a Toshiba más cégeknek vagy személyeknek:

  • Ha a felhasználó beleegyezését adta ilyen jellegű adatainak megosztására.

  • Amennyiben a kért termék vagy szolgáltatás biztosítása végett erre szükség van.

  • Egyes esetekben az említett típusú információt meg kell küldenünk a Toshiba együttműködő partnereinek, hogy a kért terméket vagy szolgáltatást biztosíthassuk felhasználóinknak. (Hacsak másként nem jelezzük, ezek a külső cégek csak arra jogosultak, hogy a kapott adatokat a Toshiba cégnek történő segítségnyújtás keretében és céljából használják fel.)


Garancia a biztonságos vásárlásra


Minden tőlünk telhetőt megtettünk annak érdekében, hogy a Toshiba internetes webhelyén történő vásárlás ugyanolyan biztonságos legyen, mint a hagyományos üzletekben történő bankkártyás vásárlás. Biztonságos kiszolgálószoftverünk az interneten keresztüli elküldés előtt titkosítja a megadott személyes adatokat (név, cím, hitelkártya adatai). A rendelés feldolgozása közben szükség lehet a kért adatok interneten keresztül történő többszöri elküldésére is. A rendelési adatok küldése minden egyes alkalommal titkosított formában történik.

Mit nevezünk cookie-knak, hogyan történik használatuk?


A cookie a webkiszolgálók által alkalmazott módszer, amellyel megállapítják, hogy az adott felhasználó miként használja valamely webhelyet. Kétféle cookie létezik:

  • állandó cookie
  • munkamenet idejére tárolt cookie


Az állandó cookie-k annyi ideig őrződnek meg, amennyi időt a webkiszolgáló megszab a cookie böngészőnek történő elküldésekor. Ezek a cookie-k az egyes webhelylátogatások közötti időben állapotadatok tárolására szolgálnak.

A csak az adott munkamenet idejére tárolt cookie-k csak egy munkamenet idejére tárolják az állapotadatokat. Ezek a cookie-k csak arra az időre kerülnek gyorsítótárba, amíg a felhasználó azzal a webkiszolgálóval áll kapcsolatban, amely a munkamenet idejére érvényes cookie-t kiadta, és a munkamenet befejeztét követően törlődnek a gyorsítótárból.

A munkamenet idejére kiadott cookie-kat gyakran használják például a Microsoft Internet Information Server 3.0 vagy újabb alkalmazáson futtatott ASP lapok. Az ilyen típusú cookie-k a webhely további ASP lapjának meglátogatásához kapcsolódó munkamenetadatokat tárolják.

A Toshiba csak a munkamenettel kapcsolatban létrehozott cookie-kat hasznosítja. A „Felhasználóazonosító tárolása” lehetőség használatakor a rendszerünk egy tartós használatú cookie-t hoz létre az Ön számítógépén, illetve a Toshiba vállalat külső partnerei is hozhatnak létre ilyen cookie-kat.

Gyakorlati tanácsok a biztonság fokozásához


Bejelentkezés
Mielőtt bejelentkezne, győződjön meg arról, hogy az alkalmazott eszközöket senki sem figyeli vagy hallgatja le, és nem rögzítenek felhasználói műveleteket. A bejelentkezés alkalmával ellenőrizze azt is, hogy nem figyeli-e valaki más a beírt adatokat (például biztonsági kamerával).

Kijelentkezés
A következőkben említett tanácsokat hasznos megfogadni, és feltétlenül javasoljuk alkalmazásukat. Különösen fontos ügyelni a fentiekre, ha személyes Toshiba webhelyét nyilvános helyről, esetleg olyan helyről éri el, amelynek számítógépes környezete felett nincs teljes körű ellenőrzése: ilyen például az, amikor vállalati helyi hálózaton keresztül vagy internetkávézóban stb. létesít kapcsolatot webhelyünkkel.

Noha a Toshiba webes alkalmazása bizonyos időtartam után kilépteti a bejelentkezett felhasználót, ha nem észlel semmilyen tevékenységet, mégis ajánlott saját kezűleg kijelentkezni a szolgáltatásból, miután befejezte annak használatát. Ezzel a megoldással elkerülhető, hogy illetéktelen személyek hozzáférést szerezzenek a bejelentkezett felhasználó adataihoz a munka befejezése és az automatikus kiléptetés között eltelt időben.

Miután kijelentkezett, a számítógép továbbra is megőrizhet néhány, a felhasználói tevékenységre utaló információt. Az alábbi műveletek végrehajtásával biztos lehet abban, hogy a későbbiekben nem maradnak felhasználói műveleteket tároló ideiglenes fájlok vagy előzményfájlok a számítógépen.

Személyi számítógépek esetén


Netscape Kattintson a Szerkesztés menü Beállítások parancsára, bontsa ki a Haladó csomópontot, és kattintson a Gyorsítótár listaelemre. Kattintson a Memória-gyorsítótár törlése és a Lemez-gyorsítótár törlése gombra.

Microsoft Internet Explorer (4-es verzió) Kattintson a Nézet menü Internet-beállítások parancsára, az Általános fülre, majd az Ideiglenes internetfájlok csoport Fájlok törlése gombjára.

Microsoft Internet Explorer (5-ös verzió) Kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára, az Általános fülre, majd az Ideiglenes internetfájlok csoport Fájlok törlése gombjára.