Kisegítő lehetőségek

Jótállási szolgáltatás igénybe vétele

Steps to follow before submitting a claim to Toshiba

1. lépés - Öndiagnosztika

  • Győződjön meg arról, hogy a hordozható számítógép fel van töltve, illetve csatlakoztatva van az elektromos hálózathoz, és be van kapcsolva.
  • Állítsa vissza a számítógép eredeti konfigurációját a kiegészítők és külső eszközök leválasztásával. Előfordulhat, hogy a nemrégiben telepített szoftverek hibákat okoznak, ezért távolítsa el azokat. Válassza le az esetleges távoli tárolóeszközöket vagy más perifériákat, és távolítsa el az esetleges hajlékonylemezeket, CD-ROM-okat, tápvezetékeket stb.
  • A termék használatával, hibaelhárításával és a szoftverfrissítésekkel kapcsolatos fontos tippeket a jelen támogatási oldalakon, a „Támogatás és letöltések” hivatkozásra kattintva tekintheti meg. További részleteket a Toshiba-termékhez kapott dokumentációban talál.

2. lépés - Kapcsolatfelvétel Toshiba

  • A kapcsolatfelvétel előtt jegyezze le az alábbi adatokat:
    • Termék neve és típusszáma
    • Sorozatszám
    • Hardver- és szoftverkonfiguráció
    • A probléma jellege
    • A képernyőn megjelenő hiba- és egyéb üzenetek
    • A vásárlás tényét igazoló dokumentumra, például a viszonteladó bélyegzőjével ellátott, a vásárlás dátumát és a számítógép sorozatszámát tartalmazó eredeti nyugta másolatára is szükség lehet.
  • A Toshiba ügyfélszolgálatát a termék felhasználói útmutatójának végén felsorolt adatokra hivatkozva keresse fel.

3. lépés - Jótállási szolgáltatás

  • Amennyiben az ügyfélszolgálat hibásan működő hardvert talál a rendszerében, egy azonosítószámot és szervizelési útmutatást bocsát rendelkezésére az Ön számára legkényelmesebb módon (faxon, e-mailben vagy telefonon)
  • Kiszállás nélküli jótállás esetén az ügyfélszolgálat által azonosított összes összetevőt megfelelő csomagolással ellátva el kell küldeni a szervizelési központnak. A számítógépet be kell vinnie, vagy el kell küldenie a Toshiba hivatalos viszonteladójának vagy szervizpartnerének, és a javítás után Önnek kell intézkednie annak elszállításáról is. A viszonteladónak történő átadáskor a számítógéppel együtt az akkumulátort, a tápvezetéket és az adaptert is a viszonteladó rendelkezésére kell bocsátania. Ha a számítógépet futárral kívánja elszállítatni, akkor gondoskodjon arról, hogy az megfelelő csomagolással és az el- és visszaszállításra egyaránt vonatkozó átfogó biztosítással rendelkezzen, mert sem a Toshiba, sem pedig a nevében szolgáltató vállalat nem vállal felelősséget a szállítás során esetlegesen bekövetkező sérülésekért.
  • Amennyiben az elszállításos és visszaszállításos jótállást jogosult igénybe venni, a Toshiba ügyfélszolgálata intézkedik a számítógépnek a megbeszélt időpontban és helyről történő elszállításáról, a javítást követően pedig a lehető legkorábban való visszaszállításáról.
Technikai támogatás
A Toshiba által biztosított technikai támogatás, a gyakran ismételt kérdések, a tudásbázist tartalmazó rész, valamint a frissített szoftverek a jelen oldalakról a „Támogatás és letöltések” hivatkozásra kattintva, illetve az adott országok helyi webhelyeiről érhetők el. A termékekre és a technikai támogatásra vonatkozó információkat hírlevelünkre feliratkozva is megszerezheti.

Ugrás a webhelyre

További szolgáltatások
Ne feledje, hogy a Toshiba további szolgáltatásokkal, például jótállásbővítéssel és biztosítási szolgáltatásokkal is a rendelkezésére áll. Ha többet szeretne tudni a Toshiba szolgáltatásairól, forduljon a Toshiba helyi képviseletéhez, vagy keresse fel a Toshiba webhelyét a következő címen.

Ugrás a webhelyre